RSS

Forrest Gump-moment in bed

22 May

Ik zou een drankje gaan doen met Olger. Olger, de rokkenjager. Dat wist ik toen nog niet. Ik had wel door dat ik bepaald niet de enige was die zich in zijn ‘vizier’ bevond. Hij had een vriendin, dus nam ik het niet zo serieus.
Ik was nog nooit zo langdurig benaderd door een jongen. Een uur. Meestal haakten ze, na een minuut of vijf, af, na enkele ‘gevatte’ opmerkingen van mijn kant.
We hadden elkaar leren kennen op de studentenvereniging waarvan we beiden lid waren, zij het van andere vestigingen. Hij was de eerste die een echte pickup line gebruikte. Ik schoot zo in de lach dat ik bijna cola door m’n neus spoot.
‘Kom je hier vaker?’ nadat ik al gezegd had dat dit de eerste keer was dat ik me in deze stad (Leiden) bevond.
‘Wat is er?’ ook nog, toen ik blauw aan begon te lopen van het lachen en de pogingen de rest van de cola binnen te houden.
Kansloos.
Ik bleef op de knettergezellige gang hangen met de vriendin met wie ik gekomen was en Olger’s ultralollige kompaan, Coen. Die maakte me eigenlijk nog meer aan het lachen, maar dan met z’n intelligentie.
Toen Olger het zat was dat zijn vermeende  verovering nu tussen de benen van Coen hing, ging hij bier halen. Dat werd met gejuich door de vriendin en Coen ontvangen. Al kon laatstgenoemde z’n glas amper recht houden met zo’n wiebel tussen z’n benen, waar ik besloten had te kamperen. Je moet wat, als de stoelen op zijn. Enfin. Het was gezellig en bleef dat.

Uiteindelijk spraken we af na wat over en weer emailen. Hij zou langskomen nadat ik een avond ergens had opgepast. Door enorm gedoe (lang, oninteressant verhaal) was het inmiddels te laat om nog ergens wat te gaan drinken.
‘Kom’, sprak hij goedgemutst, ‘we gaan wel naar jouw huis’.
‘Vindt je vriendin dat wel goed?’ vroeg ik nog.
‘Dat is net van de week uitgegaan’, antwoordde hij, met een grote glimlach. Niets waar ik me zorgen om hoefde te maken dus.
Met z’n tweeën op de fiets ging prima.

Eenmaal bij mij thuis, naar boven. Olger ging vast naar de wc.
Op mijn kamer aanschouwde ik twee losse eenpersoonsbedden.
‘Dat is ook ongezellig’, dacht ik bij mezelf, ‘kom, ik schuif de bedden tegen elkaar aan. Kunnen we nog wat praten en  ziet er wat gezelliger uit’. Was ik echt zo naïef? Ja, ik was echt zo naïef. Niet in de laatste plaats omdat dat was wat er meestal (lees: altijd) gebeurde. Bij mij dan.
Toen stond Olger m’n kamer. Tijd om mijn avondritueel te doen.
Tanden poetsen, toilet maken. Moe. Plof, in bed. Licht uit.
Wat voel ik daar? Een hand onder m’n shirt. O, god. Het zal toch niet waar zijn? Ja hoor. Een hand op verkenningstocht. Ontspannen, bij totaal geen respons houdt het toch vanzelf wel op? Nee dus. De hand gaat verder, komt in gebieden die beslist niet ‘per ongeluk’ zijn. Zeggen ‘wat ben je aan het doen?’ is op dit punt ook een beetje vreemd, dus dan toch maar weer de optie mond dicht en stokstijf blijven liggen.
Oeps, onderbroek is ontdekt. Gemor en gesjor. Hij doet moeilijk in het donker. Blij toe dat daar nog geen navigatie voor is.
‘Laat maar joh’, zeg ik geruststellend. Alsof het huiswerk is. Een vervelende wiskundesom bijvoorbeeld. Ik wil slapen. Hij geeft alleen niet zo snel op. Hij vindt wat-ie zocht en is verbazingwekkend onveeleisend naar mij toe. Ik heb nog helemaal niets gedaan op dit moment. Ik lig en moet moeite doen om wakker te blijven. Het wordt vervelender als hij ook begint uit te ademen. De delen waarover zijn adem zich verspreid worden nu ook nog koud, bah.
‘Laat maar joh’, zeg ik nogmaals. Ik doe een poging me weer in mijn onderbroek te krijgen. Hij laat het toe, trekt dan het goed weer omlaag.
Zucht. Dan komt hij naast me liggen. Een warm ander lijf in shirt en boxer.
‘Kom, doe ook eens wat’, spreek ik mezelf toe (gelukkig niet hardop..). Ik steek m’n hand uit, ongeveer in het gebied waar ik zijn boxershort vermoed. Zo half onder de dekens, in het donker, is dat niet zo heel erg makkelijk. Ik voel niks, ook geen erectie. Is dat z’n buik?
‘Ahhh!’ kreunt hij ineens, vrijwel in m’n oor. Verbaasd kijk ik op. Wat was dat? Dan realiseer ik me dat hij is klaargekomen. Verrek, dat ging gemakkelijk! Ik heb ‘m zelfs niet aan hoeven raken…. Dat scheelt. Net Forrest Gump.  En nu lekker slapen!

 

I was going to have a drink with Olger. Olger, a real Casanova. I didn’t know that. I had noticed I wasn’t the only one he fancied. He had a girlfriend, so I didn’t take any of it very seriously.
I had never been seduced by a boy for so long. An hour. Usually they were gone after a few of my ‘clever’ remarks. Within five minutes. I’m not the best flirt.

We got to know each other at a student association, a few weeks earlier. We were both a member, but in different cities. He was the first one to use an actual pickup line, which made me laugh so hard I almost poured my drink out in a sneeze.
‘Do you come here often?’ after I told him I never visited this city before.
‘What is wrong?’, when I almost turned blue because I couldn’t stop laughing and was trying to keep my drink inside my mouth.
He didn’t stand a chance for being taken seriously after that. I just stayed in the very nice and cozy hallway with the female friend I had come along with and Olger’s other far funnier mate, Joe. Joe made me laugh even more, as he actually seemed to posess a brain. When Olger was fed up with his ‘catch’ being in between the legs of someone else, he went to fetch beer. That was received very well with my friend and his. Though Joe was having trouble keeping his glass straight for I was camping between his legs, wobbling. They were out of chairs, what else was I supposed to do?

Anyway, it was a nice meetup.

We started emailing, and next thing you know we agreed to meet after a night of babysitting. He rescued me there (a long an boring story). It was too late to go to a pub or cafe to drink anything at that point.
‘Come’, he said, being a good sport, ‘we’ll go to your place’.
‘Doesn’t your girlfriend mind if you do?’I asked surprisedly.
‘We just broke up last week, didn’t I tell you?’ he said, with a radiant smile. OK, so I don’t have to worry about her.
It went okay, both on my bike.
We arrived at my home, went up. He went to the toilet.
When I went in my room, the two beds in it were standing towards two opposite walls.
‘That’s not really sociable, let’s slide them together. That way we will be able to talk’, was what I was thinking. Was I really that naive? Yes, I was that naieve.
Then Olger came into the room.
Time for my own little ritual.
Brushing teeth, going to the toilet. Tired. Boom, in bed. Lights off.

What’s that I am feeling? A hand up my shirt. O, god. Tell me this isn’t happening? Oh yes, an exploring hand. Relax, if you don’t respond he surely won’t continue? Thought wrong! The hand goes on, comes in places that are defenitely not ‘by accident’. I could say ‘hello, what are we doing there?’ but that feels a bit strange now, so still going for the option to shut up and wait until it’s over.
Oh god, knickers have been found. He’s really going for it in the dark, has trouble finding the right direction though. So glad there’s not a satnav for such destinations. Yet.
‘It’s alright, let it be’, I say friendly. I want to go to sleep. But he is not going to give up that easily. He finds what he was looking for and doesn’t demand anything from me, surprisingly. I haven’t done a thing until now. I just lay there and have to actively keep myself awake as I’m so tired.
It is becoming more annoying when he starts breathing. Everywhere he breaths it gets cold now, yikes!
‘Just let it be’, I say again. I try to get my knickers back on. He lets me, then pulls it down again. Sigh. Then he comes laying next to me. A warm body in a shirt and boxer.
‘Come, it’s your turn to do something now’, I tell myself, though thankfully not out loud. I stick out my hand, in the area where I expect his boxer to be. In the dark it’s not that easy to tell, especially under blankets. I don’t feel anything, not even an erection. Is that his belly?
‘Aaah!’ he moans. I’m surprised. What was that? Then I realize he just came. Wow, that was easy! I didn’t even have to touch him for real. Good for me. Just like Forrest Gump. Back to sleep it iszzzzz….

 
Leave a comment

Posted by on May 22, 2014 in Daily life, Humour

 

Tags: , , , , , ,

Leave a Reply

 
