RSS

Eerste nacht/ First night

16 Nov

Terwijl ik op een kamer wachtte (ik stond op de wachtlijst), bood een oude schoolvriend me zolang een kamer aan. We hadden nooit wat gehad. Niet echt. Er was sprake van chemie op ‘babbel’niveau. Als dat ook maar iets zegt.
‘Eens kijken of we nu eindelijk eens enorme sex gaan hebben’, zei hij plagend toen hij me de sleutel overhandigde.
Ik lachte hem uit.

Toen die eerste nacht.
Het begon ermee dat hij vanuit zijn kamer riep: ‘kom je bij me in bed liggen?’ en ik dacht: ‘nu zal ik je verdomme krijgen ook’, en de daad bij het woord, of eigenlijk de gedachte, voegde:

Ik kwam bij hem liggen.

‘Wat doe je?’ vroeg hij geschrokken. Verdomd kort geheugen.
‘Nou, dat wou je toch? Dat ik bij je in bed kwam?’ Angstzweet aan de andere kant van het laken. Ik kon het ruiken.
‘Maar….dit is MIJN bed!’ sprak hij verward, alsof hij me niet net nog had uitgedaagd.
‘Yep, slaap lekker!’ sprak ik terwijl ik me op m’n zij draaide. Ik kon m’n lachen nauwelijks inhouden. Dat merkte hij. Hij draaide zich om
‘Okee, als je dan toch blijft liggen, laat me dan eens wat uitproberen?’ hij kwam naar me toe rollen.
‘Nee nee, blijf jij in godesnaam op JOUW stuk liggen!’ giechelde ik. Hij prikte in m’n zij. Lachspier. Ik gooide in afweer een elleboog bijna recht in z’n blaas.
‘OK, dat was raak, nu moet ik naar de wc’, sprak hij, stond op. Toen hij terugkwam, lag ik weer in m’n eigen bed.
Jammer, het had zo mooi kunnen zijn…

While I was waiting for a more permanent place to stay (I was on the waiting list), an old schoolfriend offered me a spare room in the meantime. We never dated. Not really. But there was a bit of chemistry between us. On speaking levels only.
Let’s see if we’re finally going to have enormous sex’, he teased while he handed me the key.
I laughed right in his face.

Then that first night.
It started with him catcalling me from his room, in his bed:
‘Are you coming in bed with me?’ and I thought to myself:
‘Alright, now have it your bloody way!” and did so.

I came to lie in his bed.

‘What are you doing??’ he asked in shock. That’s a bloody short memory.
‘Well, this is what you wanted, no? That I would come into your bed?’ sweats of fear on the other side of the bed. I could smell it. Funny.
“But….this is MY bed!’ he spoke confused. As if he hadn’t just dared me to do exactly that.
“Yes, sweet dreams!’ I said, while turning on my side. I had trouble not laughing out loud. He noticed. He turned around.
‘Okay, if you’re gonna stay here, let me try something?’ he rolled up to me.
‘No no, for god sake, keep on YOUR part of the bed!’ he poked my side. Laughing muscle. I responded by throwing my elbow nearly directly in his bladder.
“OK, you got me, I have to go to the loo now’, he spoke, got up. When he returned, I had gone back to my own bed.
Too bad, it could’ve been so beautiful…

 
Leave a comment

Posted by on November 16, 2015 in Daily life, Humour

 

Tags: , , , , , , , , ,

Leave a Reply

 
